BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, 30 September 2011

bohong kah aku?

apa yang tersirat dalam kehidupan aku tanpa kau mengetahui nya
bohongkah aku ?
masa lampau y tidak kau ketahui bohongkah aku?
seandai nya engkau y ku ketemu dulu mungkin aku akan menjadi seorang wanita y berharga
tetapi semuanya terlambat .
aku malu . aku tipu diri ak sendiri .
bohong kah aku pada diri mu ?
engkau bertanya soalan pada diriku .
aku mnyimpan seribu satu memori kisah lampau .
bohong kah aku ?
seribu satu hati y hampa dengan hidup ku.
bohong kah aku ?
seandainya engkau lebih mengetahuinya pasti engkau dapat merasakan tangisan hatiku.
belasan tahun aku hidup dgn kekecewaan , kesedihan tetapi engkau memandangku dr segi kegembirAAN.
sekiranya aku tidak mahu engkau mengetahui segalanya . bohong kah aku ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan