BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, 11 Oktober 2011

semalam + hari ni.

semalam aku tak study
membuang masa dengan tidur.
rasa nya geram juga sbb semalam tkthu kenapa boleh tkd mod nak belajar.
waduhh rasa menyesal buang waktu tnpa pape kan.
ish sebenarnya hati ni banyak sgt rasa dan otak byk sgt berfikir.
macam macam ada.
tapi masa y aku amik smlm utk tidur cuba utk hlg kn semua masala dan perasaan itu.
dan menganggap ia tk pernah berlaku.
walaupun telah pun berlaku.
disebab kan ikut kan persaan y melampau aku pun bangun lambat pagi tdi nak pergi sekola.
haha adik aku kejot. nasib aku selamat bila hari ni aku pakai baju sukan je.
jadi lepas mndi terus sarung pakaian sukan.
dan pada hari ni aku tak kredit kan no ak sbb ak malas nak mesej dia.
bukan bosan tetapi aku rasa blh bt kan aku rasa bosan lh.
nk elakkan perasaan bosan itu menjd-jadi aku pun malas nak pergi kedai utk masuk kan kredit dalam hp ak tu.
dan dia pun menganjur kan diri nya utk mengkredit kan hp aku pada hari esok.
aku sebenarnya serba slh tp dia ckp klu syg dia jgn byk tnya,
tetapi kan aku sebenarnya lah taknak pun nyusah kan dia jd aku akan ckp kat dia juga.
sbb aku taknak lah nr dia ungkit semua apa y dia bgi
kebanyakan lelaki mcm tu kan.
ha semput lah syra cerita pepanjang ni.
tp syra nak cerita lg.
tadi kt sekola ada bengkel sains.
aku rasa cikgu nik asiah memang terbaik lah bila dia terang kan kat kelas aku dn kelas lain tu
mengenai macamna nak score byk markah dkt section A.
haha cikgu nik cakap tiru balik dalam soalan.
aku rasa aku nak masuk form4 blik lah sbb masa aku kt form4 buang mcm tu jeh.
kalau blh putar kan balik zaman itu aku akan cuba sedaya upaya utk target spm ni.
tp form4 dh lepas tgl penamat utk hbs skola je.
apapun aku akan cuba utk score A+ bg subjek science.
mesti tk sngka kan sbb aku tk pnh mark pn dlm subjek science ni.
rupanya hasil tenaga ckgu nik aku akan usaha dan apa y diajar oleh ckgu nik dan ckgu samsiah tidak akan dipersia kan.
terima kasih cikgu nik :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan