BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 2 November 2011

apa yang dirasa

spm dekat dah pejam celik je,tk rasa pun
masa tak pernah tunggu kita tapi kita yang kena tunggu masa itu datang
bila kita nak tunggu masa tu datang tak sabar menanti
tetapi bila kita taknak masa tu datang makin cepat ia berlalu menghantui.
masa itu cemburui kita.
mungkin aku sedar tak sedar penamat zaman sekolah dah tiba.
apakah keputusan SPM aku nanti?
kecewa ke?
aku takut dan aku masih lagi rasa debarannya.
apa y aku rasa mungkin tiada siapa y mengetahuinya.
tuhan sj y mengetahui apa y tersirat dan tersurat.dan segalanya telah pun
dia tentukan.
aku harap dan berharap keputusan tidak mengecewakan parents aku.
sungguh pun aku macamni tapi aku nak mereka tahu betapa sayangg nya aku dekat dorg!
even aku ni jahat sekalipun pernah kecewa kan mereka tp aku berharap dengan result ak
mungkin dapat buatkan parents aku gembira.menangis diatas kegembiraan mereka.
cukup lah bertahun-tahun ak lalui penderitaan hanya cukup sekadar aku y mengetahuinyaa.
luahan perasaan.
tak perlu luahkan segalanya walaupun blogger ni hebat dan korang pembaca y setia tp
ini semua hidup aku sendiri tak sah di cerita.
mereka taktahu siapa aku sebenarnyaa.
dan mereka akan sentiasa menganggap aku ni bla bla bla bla..
tp aku tak kisah,the past is past right?
hidup tuhan takkaan beri sepenuhnya kebahagiaan.
setiap hidup kita mesti ada ujian dan dugaan y tersendiri
sampai satu ketika aku lemah dengan apa y datang dalam hidup aku.
tapi aku tabah mungkin aku rasa semuanya hikmah.
melencong dah ayat ke lain.
ada y tersirat didalam hati aku ni.
tuhan mengetahui 1001 tersirat dalam hati aku.
lepas apa y berlaku membuatkan aku lebih matang.
you'll tahu?
tidak kann.tiada apa y indah dalam hidup ni sehingga membuatkan kita sendiri y tertanya-tanya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan